Serviceledelse i praksis

Serviceledelse i praksis

Et kurs av Henning Friberg og Alf Inge Cleve-Stiansen

Alle ambisiøse bedrifter ønsker å skape verdier for sine kunder. Verdier som skal føre til at kundene blir tilfreds. Tilfredse kunder har en tendens til å bli lojale og anbefale bedriften til andre. De blir det vi kaller ambassadører. Det er lett å forstå at det å beherske disse sammenhengene er meget lønnsomt for en tjenesteytende bedrift. Bedriften er ganske enkelt helt avhengig av lojale kunder for å overleve på sikt og god serviceledelse blir et sentralt virkemiddel for å lykkes.

 

Målgruppe: Med treningskonseptet ”Serviceledelse i praksis” henvender vi oss til deg som leder, utvikler og tilrettelegger service og tjenestetilbud i din bedrift og er ansvarlig for at de lønnsomme sammenhengene faktisk fungerer i bedriften.

Varighet: Fem dager. Fordeles gjerne over en lengre periode. 

Målsetting: Vi ønsker å bidra til at du utfører lønnsom serviceledelse i din bedrift og at veien mot målene blir både klarere og mer meningsfylt. Vi vil tilføre smart teori og konkrete verktøy som du kan benytte deg av i arbeidet ditt. I tillegg vil treningen bli et forum for fagfolk innen serviceledelse. Det betyr at du kan knytte verdifulle kontakter for erfaringsutveksling og faglig påfyll.

Referanse

 

LEADING EDGE AS

456 01 058

post@getleadingedge.com

Wergelandsveien 21
0167, Oslo

0 Shares